Mayo 2001************************************************************ BMW.WILLIAMS F1 Skin para WINAMP Version 0.8a *********************************************
Mayo 2001
***********************************************************
* BMW.WILLIAMS F1 Skin para WINAMP Version 0.8a *
***********************************************************
# #
#Skin para winamp basado en el diseño de la temporada #
#2001 de el equipo BMW Williams, actualmente este skin #
#presenta solamente al sponsor principal (COMPAQ COMPUTER)#
#representando una alternativa de skin a los que poseemos #
#un equipo COMPAQ, Proximamente estaré actualizando el #
#skin para poder poner el alusivo a Ralf, piloto principal#
#de la escuderia. Por lo pronto esta version es del auto #
#de montoya #
# #
***********************************************************
Para mas cosas gratuitas las cuales yo diseño en mi tiempo
libre puedes visitar mi pagina personal localizada en
-----> http://sites.netscape.net/viktor407 http://www.brincabrinca.com/victor
This is an update of magicman82000's first skin.
I only used EZButton Extractor and paint to make it. The crusors were created in Microangelo's animator '98 studio. I would have included the originals from the pictures that I used, but that would have ...
TEKNO mafia
by Thirukumaran.K
This is one of my looooongest work this has been waiting for a long time now and I thought of publishing it finally(HOPE U LIKE IT)..send ur comments,suggestions or requests...(see my other skins..Raw,smackdown,sleekamp,i ...