¤º°` Skin RedboX pour winamp 2.9x `°º¤ø,¸
Création par Fabien Ménager
Ce skin est le skin winamp officiel du site www.redboxclan.com
J'espère qu'il plaira au plus grand nombre d'adeptes de Winamp 2.9
Jer vous conseille pour la visualisation de mettre les options de l'analyseur à "Normal" et "Bandes larges" sans "Peaks" (ou "Crêtes")
Mai 2003
¤º°` Skin RedboX pour winamp 2.9x `°º¤ø,¸
Création par Fabien Ménager
Ce skin est le skin winamp officiel du site www.redboxclan.com
J'espère qu'il plaira au plus grand nombre d'adeptes de Winamp 2.9
Jer vous conseille pour la visualisation de mettre les options de l'analyseur à "Normal" et "Bandes larges" sans "Peaks" (ou "Crêtes")
Mai 2003
[Text]
Normal=#bb0000
Current=#ff0000
NormalBG=#000000
SelectedBG=#660000
CDROM=#660000
Font=Lucida Console, Arial
0,0,0 // 0 = black (background color #1)
63,0,0 // 1 = grey (background color #2)
255,0,0 // 2 = top of spec
255,0,0 // 3
0,0,0 // 4
255,255,0 // 5
0,0,0 // 6
0,255,0 // 7
0,0,0 // 8
0,255,0 // 9
0,0,0 // 10 = mid of spec
0,255,0 // 11
0,0,0 // 12
0,255,0 // 13
0,0,0 // 14
0,255,0 // 15
0,0,0 // 16
0,255,0 // 17 = bottom of spec
200,0,0 // 18 = osc 1
212,0,0 // 19 = osc 2
224,0,0 // 20 = osc 3
240,0,0 // 21 = osc 4
255,0,0 // 22 = osc 5
STARAUDIO.v29 - 4 7/12 years in the making.
Believe it or not this was started 4 1/2 years ago. It was to be the
indiglo amp. But time was hard to find. I just needed a round TU-IT.
At the time no indiglo coloring was done, and possibly only the ...
"I WISH, I WISH, When I wish upon a star..."
I love CLAMP's WISH! Kouhaku is so adorable!
Whike he technically isn't male or female, but rather an Angel that isn't
supposed to be either, I tend to think of him as a boy :) And he has
WINGS! What can ...
SOCCER AMP
By
Mattias Karlsson
I start with excuse my english, its not that good.. If you speak swedish the document has two part. one english and one swedish.
ENGLISH
INSTALL:
Just unzip soccer.zip into your winampskins direc ...
Februar 2001
rp05 orange
Mein fünfter WinampSkin
Viel Spaß damit!
Was ich sonst noch mache:
POV-Ray, TakeONE und Sound Club:
http://home.t-online.de/home/porrey/
speziell TakeONE auf:
http://disney.comiccity.de/porrey/
Gruß Porrey
eMail: ...