Tigers Amp
By
Mattias Karlsson
I start with excuse my english, its not that good.. If you speak swedish the document
has two part. one english and one swedish.
ENGLISH
INSTALL:
Just unzip Tigers.zip into your winampskins directory. In winamp go to option/skins
and select Tigers.
INFO about the skin:
This is my 2:nd winamp skin, and I think it looks realy good. When you first install
the skin it doesnt have any bars (you change the sound with them somehow..) in the
equaltion windows, if you really wants them rename the file eqmain2.bmp to eqmain.bmp
in the skinstigers directory. I dont recomend to do this becouse it makes the skin look
much worser...
INFO about brynäs tigers:
Brynäs Tigers is one of the best icehockey teams in Sweden. Brynäs comes from a town 180 km
north of stockholm. Last time they won the swedish championchip was year 2000. Their is
some players from Brynäs that now plays in NHL. Fredrik Modin, Tampa Bay (the hardest
shooter in NHL) and Andreas Dackel, Ottawa are two of them.
CONTACT:
If you would like to contact me (questions, sugestions etc..) my mail is: info-is@in-file
SWEDISH:
INSTALL:
Packa upp Tigers.zip i din winampskins katalog. Starta winamp. I options/skins välj Tigers.
INFO om skinet:
Det här är det andra skinet jag gör till winamp. Jag tycker det blev ruskigt bra. När du först
startar skinet kommer du att upptäcka att det inte finns några "spakar" (som man ändrar
ljudet med på nått sätt..) i equation fönstret. Om du verkligen vill ha dom ska du döpa om
eqmain2.bmp till eqmain.bmp. Detta rekomenderar jag dock inte eftersom det gör att skinet
blir bra mycket fulare...
INFO om Brynäs Tigers:
Eftersom du kan läsa detta tror jag inte att jag behöver gå in på vilka Brynäs Tigers är.
Men om det finns dom som är helt ointresserade av sport (stackars människor..) kan jag ta
en kort presentation. Brynäs är Sveriges bästa (?) hockeylag. Kommer från den lilla staden
Gävle, 180 km nord om stockholm. Dom vann SM senast år 2000.
KONTAKT:
Om du skulle vilja kontakta mig (frågor, förslag etc..) så är min mail: info-is@in-file
English
Byte Winamp Skin (c) Dade
This skin is is inspired by Byte, the best Record company in the BeNeLux. More info about Byte and there labels visit http://www.byte.be!
For the Byte people hope you don't mind taking your logo! If you do send me ...
- STYLIE¹ minibrowser -
Simply extract thease files:
make_stylie_default.bat
restore_default.bat
h.gif
stylie.html
to ../winamp/skins/STYLIE/
Then double click make_stylie_default.bat
press refresh on the minibrowser and
ENJOY!
To re ...
Hi!!!
I just thought I should tell you all who use my skin that if you take
away the Region.txt file you can see the parts that I've made
transparent and if you wonders about anything you can mail me on
and I'll try to response to you as quick as
...
"bloo plastik"
Began: October 6, 2002
Completed: October 6, 2002
I started designing this skin a couple of weeks ago. I decided to start it today (began date), and I finished it today as well.. It was an easy skin to make.. I am very proud of w ...
minibrowser
Skinner's Atlas 1.5
by Jellby (et al.)
(First release: June 2002)
May 2003
::::::::::::::::::::::::::
NOTE: This file seems to be too big to read it in the winamp skin browser (ALT+S), if you want to r ...