Children Of Bodom Series I: Something Wild
by Mario Portuguez
ESPAÑOL & ENGLISH
*-------Español-------*
¿Ya completaste la Serie de Children Of Bodom?
Si la respuesta es no entonces ve a 1001winampskins.com y busca los otros 4 SKINS para completar la colección.
CHILDREN OF BODOM SERIES:
I - Something Wild
II - Hatebreeder
III- Tokyo Warhearts
IV - Follow the Reaper
Bonus - Hate Me!
Eres libre de compartir y enviar este skin con quien quieras pero recuerda que fue gratis y que todo esta protegido por las leyes así que no la uses para fines comerciales.
Si quieres la fuente(tipo de letra) de Children Of Bodom que viene con este archivo escribime a info-is@in-file para enviartela, gratis.
Si quieres ver el minibrowser(Mb) de una forma más acorde con el SKIN, entonces has lo siguiente:
- Inicia tu programa de Block de Notas(Notepad) y copia esta información:
Winamp Mini Browser
Cuando ya lo hayas hecho, guarda el archivo con el nombre (winampmb.htm) en la carpeta de WinAmp (usualmente c:archivos de programawinamp), cuando ya lo tengas inicia el WinAmp y verás el skin como debe ser.
GRACIAS POR BAJAR ESTE SKIN!!!...Y VISITA COSTA RICA, EL MEJOR LUGAR DEL MUNDO!!!
*------English-------*
Have you complete the Children Of Bodom Series?
If the answer is no, then go to 1001winampskins.com and find the other 4 skins to complete your collection.
CHILDREN OF BODOM SERIES:
I - Something Wild
II - Hatebreeder
III- Tokyo Warhearts
IV - Follow the Reaper
Bonus - Hate Me!
You can share this skin with everybody but remember that this is freeware and that every image is copyright from Children Of Bodom and myself so don't use anything for commercial purposes.
If you want the Official Children Of Bodom Font then contact me at info-is@in-file to send it free!!!
If you want to see minibrowser(Mb) in a more properly way, then make this:
- Start your Notepad and type this information:
Winamp Mini Browser
It's already done!, ok let's continue, save the file with the following name (winampmb.htm) in your winamp folder (usually C:program fileswinamp), then start your WinAmp and... it looks better doesn't it?.
THANKS FOR DOWNLOAD MY SKIN!!!...VISIT COSTA RICA, THE BEST PLACE ON EARTH!!!
Any comments o comentarios at:
info-is@in-file
**Something Wild(1997), Trackslist**
1.Deadnight Warrior (Intro 'It'['Eso'])
2.In The Shadows
3.Red Light In My Eyes pt.1
4.Red Light In My Eyes pt.2
5.Lake Bodom
6.The Nail (Intro 'Nightmare on Elm Street 2')
7.Touch Like Angel Of Death
8.Children Of Bodom (Japanese Version)
9.Mass Hypnosis (Sepultura Cover. Japanese Version)
___ NEMISH ___
by Stephen Moss
version 2.0a: March 31, 2001
original release: December 13, 1999
__________________
NOTES
NEMISH is a futuristic, high-tech, yet somehow retro design. Not based on anything in particular, it is rather just ...
---------------------------
Name: Ruby-Tube
Version: 1
Date: June 05, 2003
Author: Joe W. Garrett (aka Garet Jax)
Disclaimer:
---------------------------
You may use whatever you like from my series of skins however, you must follow a two step proc ...
2000/07/01
MASSamp 4.0 for Winamp 2.x
It' s my second skin and it contains the main window, the playlist, the equalizer, the minibrowser and AVS.
I used a little of Photoshop and Illustrator to make my skin but mostly Paint.
Please do not copy o ...
This skin was copied in a lower resolution inorder to meet regulations at 1001Winamps Skins.
This skin was designed with the help of web designer "France".
Included with this skin is the font "Rage Italic".
...
-------- GREYRANGE --------- 30/07/00
designed by NINIDC
info-is@in-file
http://perso.wannadoo.fr/flods
-----------------------------------------
GREY and ORANGE that why is name is GREYRANGE !
All winamp "elem ...
.......................
[ A F T E R S H O C K ]
·······················
[ F L Y E R - 2 0 0 0 ]
·······················
······· Ver 1.0 ·······
Created by FlyEr (A.K.A. WarpFlyght). All rights are reserved. No one
besides winamp.com a ...
========
#EVOAMP#
========
Author : Michael Tsan Hian Ann
Skin Name : Westlife
Version : V1 (My first music skin :-)
Skins : Main, EQ, PlayList, MiniBrowser, AVS, And Cursor
Color : Blue
Category : Music Skin (Specially for Westlife ...
****************************
*****MEXICOAMP AND ME 1.0****
****************************
Esta skin fue elaborada por
Nosferatu Vázquez
info-is@in-file -------->Yahoo! Messenger
info-is@in-file ------>MSN
VISITA MI PAGINA
http://www.geociti ...