The CUTE Fighters™ Amplifier (CUTEamp)
This is the winamp™ classic skin of Ia, Andrea and Chantal - The CUTE Fighters™
skinned everything :)
Hope you enjoy!
More info:
info-is@in-file ...
______ _ _ _
/ ___/ | |/ / /
___ | | / __
/_____/ |_|_ /_/ _
My 11. skin all skinned with MS Paint.
Still metallic-efect is made with AnmanieSMP.
Cool ice colors.
PS: IT'S NOT A CAT, IT HAS NO NA ...
"Ciao-Skin" für WinAMP (2.x) Version 2
=======================================
! ! ! ! ! ! Bitte nicht löschen! ! ! ! ! !
Info:
- erstellt mit : + Corel Photo Paint
und + Corel Capture
Zuerst war Ciao für mich nur eine
Möglic ...