March The 10th Of 2004
(¯`·.¸_/~MeTaL Up YoUr AsS~ _¸.·´¯)
~*V.1*~
For Winamp 2.x
By :: (¯`·.¸_¸.·¤< £L * /r6£][¨|¨Ø >¤·.¸_¸.·´¯)
CONTENTS::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
«< Main Window >»
«< Main Windowshade >»
«< Equalizer Window >»
«< Equalizer Windowshade >»
«< Playlist Window >»
«< Playlist Windowshade >»
«< Video Window >»
«< Generic Window >»
«< Mikroamp >» (Special Plugin)
«< Mini Browser >» (Winamp 2.x)
«< Avs >» (Winamp Lower Than 2.9)
«< Stylised Cursors >»
SOFTWARE::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>> This Skin Was Made In Ms Paint® Also With Some Help Of MS Photoeditor® And AWicons Pro By Lokas Software :: Http://www.awicons.com
>>The Viscolor Text Was Made In Winamp Wis Toolkit® By Andrew Mackowski :: Http://home.pacbell.net/mackowsk
>>The Cursors Were Made In AWicons® V9.2.0 By Lokas Software :: Http://www.awicons.com
>>The PLEDIT.txt And Info.txt Were Made In Ms Notepad®
LEGAL ADVICE::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
¤ - Don't Use Elements Of My Skins For Your Oun Proyects Without My Permision
¤ - Don't Pass This Skin As Your Oun Work
¤ - Don't Public This Skin Without My Permision
¤ - If Edit This Skin Is For Personal Use Only.
THANKS::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>» I Want To Thank To All The 1001winampskins Webmasters For Publishing My (ugly) Skins....
>»Thanks To "" For His Tips And For The SkinersAtlas Guide
>» Also Thank To All The Heavy Metal Bands In The World
DEDICATORIES::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>» This Skins Is Dedicated To All My Friends......The 12~|» A Special Dedicatory To Veronica
>» Also Dedicated To All THE MUSIC LOVERS! (Keep It Up! As I Do)
>»A Special Dedicatory To All The Heavy Metal Lovers....
CONTACT::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Any Coments? Suggestions?
Write Me To :: info-is@in-file
(_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_)
(¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯`·.¸_¸.·´¯)
10 de Marzo del 2004
(¯`·.¸_/~MeTaL Up YoUr AsS~ _¸.·´¯)
~*V.1*~
Para Winamp 2.x
Por:: (¯`·.¸_¸.·¤< £L * /r6£][¨|¨Ø >¤·.¸_¸.·´¯)
CONTENIDO::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
«< Ventana Principal >»
«< Ventana Principal Minimisada >»
«< Ventada Del Ecualizador >»
«< Ventada Del Ecualizador Minimisada >»
«< Lista De Reproducción >»
«< Lista De Reproducción Minimisada >»
«< Ventana De Video >»
«< Ventana Generica >»
«< Mikroamp >» (Plugin Especial)
«< Mini Explorador >» (Para Winamp 2.x)
«< Avs >» (Versiones Anteriores A Winamp 2.9)
«< Cursores Estilisados >»
SOFTWARE::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>>Este Skin Fue Hecho Completamente En MS Paint® Con Algo De Ayuda De MS PhotoEditor® Y AWicons Pro
>>El Archivo Viscolor.txt Fue Hecho En Toolkit® Por Andrew Mackowski :: Http://home.pacbell.net/mackowsk
>>Los Cursores Fuero Hechos Con AWicons® V9.2.0 Por Lokas Software :: Http://www.awicons.com
>>El Archivo PLEDIT.txt Fue Hecho En MS Notepad®
LEGAL ADVICE::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
¤ - No Usar Elementos De Mis Skins Para Tus Propios Proyectos
¤ - No Pases Este Skin Como Tu Propio Trabajo
¤ - No Publiques Este Skin Sin Mi Permiso
¤ - Si Se Le Producen Algunos Cambios A Este Skin Es Solo Para Uso Personal.
AGRADECIMIENTOS::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>» Gracias A Todos Los Webmaster De 1001winampskins Por Publicar Mis Skins
>»Un Agradecimiento Para "" Por Sus Trucos Y Tips
>» Tambien Queria Agradecer A Todas Las Bandas De Heavy Metal Del Mundo
DEDICATORIAS::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
>» Este Skin Va Dedicado A Todos Mis Amigos....Los Miembros de 12~|» Una Dedicatoria Especial A Veroka (Veronica)
>» Tambien Va Dedicado A Todos Los Amantes De La Musica...(Sigan Adelante! Como Yo)
>» Una Dedicatoria Muy Especial A Los Amantes Del Heavy Metal
CONTACTO::
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Comentarios? Sugerencias?
Escribanme A :: info-is@in-file
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- - - El Que Dice Que No Tiene Caos En Su Vida....Miente - - -
(Juan Castro Marzo Del 2004)
Proximamente Mas....
"bloo plastik"
Began: October 6, 2002
Completed: October 6, 2002
I started designing this skin a couple of weeks ago. I decided to start it today (began date), and I finished it today as well.. It was an easy skin to make.. I am very proud of w ...
Update Bronze May99
-added the EQ in shademode for winamp 2.2
-bug fixes
-old below
Well this is my 7th skin. I'm not finishing skin making too soon, because every since the most bizzarre ideas popup in my mind.
Started to make this on a day I ...
minibrowser
A:link{color:666666}
A:visited{color:666666}
Strong Bad          LuigiHann
strongbad_email.exe
by LuigiHann
----------------
Based on the Compy 386 era of the Strong Bad E ...
This is my Metalhead Winamp Skin
It took me like 3 months to skin up...
some parts have been modified to suit user interface
tidied up the mesh on the EQ and darkened the green on everything
I`ve tidied some of the bugs that were their before but th ...
cool_blue - amp.zip made by R0ckb0Y
I spent a lot of time to finish this skin
but I am quite satisfied with this skin
hope U like it
ciaoo......
Ronald,
info-is@in-file ...
Tundra Winamp Skin 1.5 - Classic Skin
Actualizated with bugs fixed
by Paulo Antunes
======================================
January, 2nd, 2005 - Happy new year!
Rio de Janeiro - Brasil
MADE IN BRAZIL
Enjoy Experience! :D
Thanks as peoples with ...
CASTAWAYS 1.1 WINAMP 2.x SKIN
==============================
1. About Castaways:
The moderators of Nullsoft's Skin Love forum sponsored a summer skinning contest. I could think of no better place to celebrate summer than a South Pacific island, whe ...