"Ciao-Skin" für WinAMP (2.x) Version 2
=======================================
! ! ! ! ! ! Bitte nicht löschen! ! ! ! ! !
Info:
- erstellt mit : + Corel Photo Paint
und + Corel Capture
Zuerst war Ciao für mich nur eine
Möglic ...
Title : NickAmp 7
Author : Niklas Ahl
Email : info-is@in-file
Finished : June, 11 2002
Skin 100% made by me.
My weapon of choice was paintshop pro 7. I know
Photoshop is better, but its also more expensive. ;) ...